Ισορροπημένη διατροφή, υγιής καρδιά!

Για την υγεία της καρδιάς μας, δεν είναι αρκετή η απώλεια κιλών αλλά η υιοθέτηση πιο ισορροπημένης διατροφής.

Μάλιστα σχετικές μελέτες έχουν αποδείξει ότι βελτιώνοντας το τί τρώμε, βελτιώνουμε και τους δείκτες καρδιαγγειακών νοσημάτων όπως είναι υπέρταση, η LDL χοληστερίνη και τριγλυκερίδια.

Εάν λοιπόν είσαι υπέρβαρος ή παχύσαρκος, με αρτηριακή πίεση στα ανώτατα όρια και ακολουθήσεις:

  1. μια καλύτερη διατροφή, περιλαμβάνοντας καθημερινή κατανάλωση λαχανικών, φρούτων, φυτικών ινών, γαλακτοκομικά χαμηλών λιπαρών και καθαρές πηγές πρωτείνης θα οδηγήσει σε μείωση της πίεσης

  2. περιορισμό κατανάλωσης τροφών με υψηλά ποσοστά νατρίου όπως επεξεργασμένα και κοσερβοποιημένα προιόντα μπορούν να μειώσουν κατά πολύ την αρτηριακή πίεση,

  3. αντικατάσταση τροφών πλούσιες σε υδατάνθρακες που περιλαμβάνονται στην υφιστάμενη διατροφή σου με υγιή λιπαρά, θα βελτιωθούν άμεσα τα επίπεδα LDL και θα μειωθούν τα τριγλυκερίδια.

Leave your comments

Post comment as a guest

0

Comments

  • No comments found